Flere kunder opplever problemer med den nye versjonen av Vipps

Kallestad, Gorm / NTB scanpix
  • Hanna Ghaderi
Publisert:

I helgen ble det rullet ut en ny versjon av Vipps. Da kunne flere av kundene melde om feil knyttet til engangskoder på SMS, feilmelding med telefonnumre og at brukere under 15 år hadde problemer med å logge inn med den personlige koden.

Vipps la ut en pressemelding med de tre vanligste spørsmålene i helgen.

– Det var en del som tok kontakt med oss i helgen angående disse problemene, og mesteparten av problemene er nå løst, sier Hanne Kjærnes, presseansvarlig i Vipps til E24.

Torsdag er det fortsatt kunder som opplever problemer knyttet til oppdateringen av appen.

– Det er fortsatt noen som trenger hjelp, da er det like greit å ringe til kundesenteret vårt for å få hjelp. De fleste skal klare å løse opp i problemene dersom de laster ned den nyeste versjonen av Vipps. Det viktigste er å passe på at man har den oppdaterte versjonen, sier Kjærnes.

Noen hickups i den nye versjonen av appen
Les også

Bankkunder rammet av betalingstrøbbel

Les også:

Les også

Nå kan du «vippse» deg opp i luften

Les også

Vipps nær 100 millioner i underskudd

Her kan du lese mer om

  1. Vipps
  2. Oppdatering
mail
E24

Start dagen med

Morgengryn Logo

Hold deg oppdatert på de viktigste nyhetene, de siste nøkkeltallene, og dagens kalender. Tilbudet er gratis.

Flere artikler

  1. Vil formidle kreditt: Nå vil Vipps «legge ut» for regningene dine

  2. Betalingsproblemer for DNB-kunder

  3. Bankkunder rammet av betalingstrøbbel

  4. Annonsørinnhold

  5. Trøbbel med BankID: Feilen kan påvirke enkelte kortbetalinger

  6. DNB-problemer fortsetter å forsinke lønn, feriepenger og Vipps