Flere kunder opplever problemer med den nye versjonen av Vipps

Kallestad, Gorm / NTB scanpix
Publisert:

I helgen ble det rullet ut en ny versjon av Vipps. Da kunne flere av kundene melde om feil knyttet til engangskoder på SMS, feilmelding med telefonnumre og at brukere under 15 år hadde problemer med å logge inn med den personlige koden.

Vipps la ut en pressemelding med de tre vanligste spørsmålene i helgen.

– Det var en del som tok kontakt med oss i helgen angående disse problemene, og mesteparten av problemene er nå løst, sier Hanne Kjærnes, presseansvarlig i Vipps til E24.

Torsdag er det fortsatt kunder som opplever problemer knyttet til oppdateringen av appen.

– Det er fortsatt noen som trenger hjelp, da er det like greit å ringe til kundesenteret vårt for å få hjelp. De fleste skal klare å løse opp i problemene dersom de laster ned den nyeste versjonen av Vipps. Det viktigste er å passe på at man har den oppdaterte versjonen, sier Kjærnes.

Noen hickups i den nye versjonen av appenBankkunder rammet av betalingstrøbbel

Les også:

Nå kan du «vippse» deg opp i luftenVipps nær 100 millioner i underskudd

Her kan du lese mer om