Har slåss mot BKK Nett i nesten to år: – Det har vært et mareritt

Linda Fløysand Espelid opplevde to ganger at strømmåleren ikke fungerte og at hun ble fakturert for strømforbruk hun ikke hadde. Etter først å ha nektet for at det hadde skjedd en feil, har BKK Nett nå beklaget og lagt seg flat.

Linda Fløysand Espelid forteller det har vært blytungt å få BKK Nett til å innrømme at hun har blitt fakturert for feil strømforbruk.
Les hele saken med abonnement
Gå til e24.no

Flere artikler

  1. Betalt innhold

    Over 5000 strømmålere virker ikke som de skal

  2. Omstridt strømselskap må svare etter lovbrudd

  3. Tok for mye betalt for strømmen – skylder på systemfeil

  4. Emma (42) fikk strømregning på 42.663 kroner

  5. Betalt innhold

    – Vi er oppriktig bekymret for kundene våre

  6. Strømleverandører tapte rettssak mot staten