Nettbanktrøbbel

BankID-trøbbel for Telenor-kunder rettet

Telenor-kunder og andre hadde mandag formiddag trøbbel med BankID på mobil. Etter en times tid var feilen rettet.

BankID-appen.

Illustrasjonsfoto: Gorm Kallestad / NTB scanpix
  • NTB
Publisert:,

Tjenesten var nede fra rundt klokka 10.30 til klokka 11.30, men bruk og innlogginger også feilet for noen kunder tidligere mandag formiddag.

Feilen lå hos Telenor, opplyser informasjonssjef Magnus Line i Telenor til NTB.

Også i forrige uke var det BankID-trøbbel på mobil for Telenor-kunder og andre.

– Vi har teknikere som jobber med å finne ut av hvorfor dette skjer med jevne mellomrom, men det er dessverre sånn at plattformen ikke er så stabil som vi skulle ønske. Vi forstår at det er ugunstig for kundene, sier Line videre.

Les også

Nytt inkassolovforslag kan kutte gebyrene med to milliarder kroner

Her kan du lese mer om

  1. Nettbanktrøbbel
  2. BankID
  3. Telenor
  4. Nettbank
  5. Bank

Flere artikler

  1. Nordea hadde nettbankproblemer i hele Norden

  2. Nettbanktrøbbel for DNB-kunder

  3. Kommentar: ID-svindel er dessverre utbredt, men kodebrikken er verdiløs alene

  4. Annonsørinnhold

  5. Nordea starter kontosperringer – gir kunder «veldig kort tid»

  6. Betalt innhold

    Nå starter en stille 5G-kamp om hjemmene der fiberen ikke går