Telenors nettsider nede i over 12 timer

Feilen gjorde at kunder ikke fikk tilgang til selvbetjeningsløsningen via nettsidene.

Skjermdump
  • Sigrid Moe
Publisert:,

Like etter klokken 22 på julaften fikk Telenor problemer med nettsidene sine. 14 timer senere, like etter klokken 12 første juledag, melder kommunikasjonsdirektør Anders Krokan at feilen er rettet.

Det er ikke klart hva som er årsaken til at nettsidene ikke fungrte som normalt.

– Jeg beklager overfor alle berørte kunder, skriver Krokan til E24.

Mitt Telenor-appen fungerte hele tiden som normalt, men kundene hadde ikke tilgang til selvbetjeningsløsningen via Min Side på nettsidene.

– Vi opplever fortsatt problemer med våre nettsider og jobber med å løse saken. Foreløpig har vi ikke noe estimat for når det er på plass igjen, men krysser fingrene for en snarlig løsning, skrev Telenor Norge på sin Facebook-side onsdag morgen.

Les også

Teleselskapene visste om regjeringens «Kina-krav»: Telenor vil bruke Huawei-utstyr likevel

Her kan du lese mer om

  1. Telenor
mail
E24

Start dagen med

Morgengryn Logo

Hold deg oppdatert på de viktigste nyhetene, de siste nøkkeltallene, og dagens kalender. Tilbudet er gratis.

Flere artikler

  1. Telenor-selskap lanserer 5G i Finland med Huawei

  2. Nå starter den norske 5G-kampen: Telenor lover at Trondheim blir først

  3. Teleselskapene visste om regjeringens «Kina-krav»: Telenor vil bruke Huawei-utstyr likevel

  4. Annonsørinnhold

  5. Telenor Norge splittes opp: Flytter mobilmastene over i nytt selskap

  6. Senterpartiet om Telenor-splitten: – Staten bør sikre fullt eierskap