Fortsatt ingen løsning på konflikten mellom TV 2 og Telia

Det er foreløpig ingen løsning på konflikten mellom TV 2 og Telia, og partene har svært ulikt syn på saken.

Vidar Ruud / NTB scanpix
  • NTB
Publisert:

Kunder av Telia-eide Get har ikke kunne se en rekke kanaler fra TV 2 siden avtalen løp ut ved midnatt 31. mai, og partene har ennå ikke kommet til enighet.

Det er kontakt mellom partene i saken, men overfor VG uttrykker TV 2s kommunikasjonssjef Sarah Willand at tålmodigheten deres med Telia er over. Telia står imidlertid på sitt.

Pia Høst i Forbrukerrådet sier til Nettavisen at kunder kan be om avslag i prisen.

– Det klare utgangspunktet er at når man kjøper en vare eller en tjeneste og ikke får det man betaler for, ja da har kunden rett på refusjon eller avslag i prisen, sier hun.

Les også

DN: Katharina Andresen har solgt Frogner-leilighet med millionrabatt

Her kan du lese mer om

  1. Telia
  2. TV 2
  3. Get
  4. TV
  5. Konflikt
  6. Forbrukerrådet
mail
E24

Start dagen med

Morgengryn Logo

Hold deg oppdatert på de viktigste nyhetene, de siste nøkkeltallene, og dagens kalender. Tilbudet er gratis.

Flere artikler

  1. Telia dropper reklame på TV 2

  2. Telia og TV 2 uenige om enighet

  3. TV 2 i svart for 480.000 Get-kunder fra midnatt

  4. Annonsørinnhold

  5. Telia beskylder TV 2 for «falsk pressemelding»

  6. Gets kunder får TV 2-kanalene tilbake