Fortsatt ingen løsning på konflikten mellom TV 2 og Telia

Det er foreløpig ingen løsning på konflikten mellom TV 2 og Telia, og partene har svært ulikt syn på saken.

Vidar Ruud / NTB scanpix
  • NTB
Publisert:

Kunder av Telia-eide Get har ikke kunne se en rekke kanaler fra TV 2 siden avtalen løp ut ved midnatt 31. mai, og partene har ennå ikke kommet til enighet.

Det er kontakt mellom partene i saken, men overfor VG uttrykker TV 2s kommunikasjonssjef Sarah Willand at tålmodigheten deres med Telia er over. Telia står imidlertid på sitt.

Pia Høst i Forbrukerrådet sier til Nettavisen at kunder kan be om avslag i prisen.

– Det klare utgangspunktet er at når man kjøper en vare eller en tjeneste og ikke får det man betaler for, ja da har kunden rett på refusjon eller avslag i prisen, sier hun.

Les også

DN: Katharina Andresen har solgt Frogner-leilighet med millionrabatt

Her kan du lese mer om

  1. Telia
  2. TV 2
  3. Get
  4. TV
  5. Konflikt
  6. Forbrukerrådet

Flere artikler

  1. Telia dropper reklame på TV 2

  2. Telia og TV 2 uenige om enighet

  3. TV 2 i svart for 480.000 Get-kunder fra midnatt

  4. Annonsørinnhold

  5. Gets kunder får TV 2-kanalene tilbake

  6. TV 2 innstilt på langvarig konflikt med Telia/Get