Ber folket kåre årets digitale reklame

Arrangøren av Gulltaggen inviterer folket til å gi sin stemme for å kåre årets beste digitale kommunikasjonsløsning.

FEST FOR BRANSJEN: Den stadig større bransjen for digital markedsføring og kommunikasjon møtes under Gulltaggen. Her fra fjorårets kåring

  • Øyvind Henriksen
Publisert:,

Gulltaggen – de digitale medienes svar på reklameprisen Gullfisken – nærmer seg. Nå ber arrangørene befolkningen om hjelp til å dele ut «Folkets pris».

Men det er ikke noen enkelt valg for de som vil gi sin stemme – over 200 bidrag kjemper om prisen.

- Blir det ikke litt vanskelig å velge når det er så mange å velge mellom?

- Det kan det være, men vi tror jo at det er mange som har allerede har en favoritt de vil gi sin stemme, sier prosjektleder Hanne Ninnia Teigen Gjerde i Interesseorganisasjonen for interaktiv markedsføring (INMA).

Hun forklarer at de 10 bidragene som får flest stemmer på Gulltaggens nettside går videre til en ny runde som avgjøres under Gulltaggen i april.

Gulltaggen er, i tillegg til en kåring, også en faglig konferanse for digital markedsføring og kommunikasjon. Konferansen er den største i Nord-Europa av sitt slag.

Du kan sjekke bidragene og gi din stemme til den reklamen du liker best på Gulltagens sider.

Her kan du lese mer om

  1. Markedsføring

Flere artikler

  1. Prisdryss for Try/Apt

  2. Kaizers med storeslem i reklamekonkurranse

  3. Reklamebransjen i knallhard valgkamp på Twitter

  4. Annonsørinnhold

  5. - Matte skal løse virkelige problemer

  6. Betalt innhold

    Digitalsjef i Telenor: Må tørre å ta litt sjanser