Slik satser de tradisjonelle gigantene på at du ikke vil kjøpe bil i fremtiden

Bilgigantene spår store endringer i bransjen, og de har selv lyst til å lede utviklingen. De mener bilabonnement er fremtidens måte å ha bil på. Slik planlegger de å ta over Norge.

Shanghai, Kina 20181019. Biler i trafikk kø utenfor Shanghai. Foto: Heiko Junge / NTB scanpix

Foto: Heiko Junge NTB scanpix

Les hele saken med abonnement

Flere artikler

  1. – Vi tror bilabonnement kan stå for halvparten av vår bildistribusjon i 2025

  2. Betalt innhold

    Endringene som skaker den norske bilbransjen

  3. Betalt innhold

    Kjøper Nabobil.no: Silicon Valley-gründerne bygget en av USAs største bildelingstjenester – nå går de for Europa og Norge

  4. Toyota tar opp kampen med bilimportørene om bildeling – går sammen med Bilkollektivet

  5. – Mange av kollegaene mine har jobbet knallhardt for å si det forsiktig

  6. Resultatsmell for bilimportøren